Thursday 5 March 2009

5 روز سوم

پنج شنبه:دیروز داشتم ظرفهای کابینتها را در می آوردم و می شستم برای همین دائم تو آشپزخانه بودم یک فنجان گذاشتم توی مخزن ساید و دم به دقیقه آب خوردم کلی مشکلات مزاجیم حل شد و امروز صبحم در کمال شگفتی عقربه نزدیک 61 بود رفتم استخر و برگشتم زیر 61 بود (سه تا لیوان آب هم خورده بودم) گل از گلم بشکفت . حالا وزنمو 61.2 می گذارم که خیالم راحت باشه رویش تثبیت شدم.

تو اون وبلاگم نوشتم که قصد خانه تکانی ندارم اما خوب مجبور بودم ظرفها را تمیز کنم که اگر ناگهانی مهمان آمد ظرفهایم گرد وخاکی نباشد ( آخه 90 درصد ظرفهای من سالی یک بار از کابینت بیرون می اید ) البته به دلیل خاصی شاید مجبور به خانه تکانی کامل شوم. امسال خانمی که کمکم می کرد کار پیدا کرده و کمک ندارم گرامی همسر من هم که در هر چه خوب باشد در خانه تکانی تراژدی است.

راستی اوایل توی جدولهایم یک سطر پیش از صبحانه گذاشته بودم که معمولاً آب و سیب بود اینقدر برایم عادی شده بود که حذفش کردم اما دیدم مثل اینکه اینجا هم از دل برود هر انکه از دیده برفت شدید صدق می کند پس دوباره اضافه اش کردم

جمعه: فکر کردم دیگر دارد فصل حلیم تمام می شود به آقای همسر گفتم بخرد بعد هی خوردم ناهار خانه مامان هی خوردم .نمی شود ما هم روز تقلب داشته باشیم.عصر با گرامی همسر رفتیم خرید یک مانتو پسندیدم که فروشنده گفت تا سایز42 دارد ومن در اعتماد به نفس کامل پوشیدم آستینش و دور سینه اش تنگ بود کلی ضایع شدم حالا این همسر گرامی هی می خندد و می گوید هنوز تپلیهاااااا!!!!!!!!
بعد خرید می رفتیم سوار ماشین بشویم که به پیشنهاد همسر جان رفتیم تریای هتل هما فکر می کنید من چه خوردم هیچ فکر بد نکنید یک سالاد میوهبا میوه های طبیعی همسرم هم یک هات چاکلت خورد داشتیم برمی گشتیم و من راضی بودم که کالریم بالای 1200 نمی رود که همسر جان گرسنه سر از فری کثیف در آورد و یک سیب زمینی و ساندویچ گرفت و خلاصه من بعد از 84 روز زندگی رژمی که تقریباً ناسالم خوری توش حداقل بود خوردم. هر چند می توانستم جلوی خودم را بگبرم . اما گفتم شاید این حس وسوسه شدنهای این چند روزه ام بخوابد.

شنبه: قرار بود بله برون برادرم یکشنبه آینده و عقدش در اردیبهشت ماه باشد ، حالا به دلایلی اصلاً بله برون نمی گیریم ( توافقات را خودشان و باباها کردند) و جمعه این هفته عقد کنان است. فکر کنید حالا خرید دارم ، قصد دارم یک سفره کوچولو برایشان درست کنم. کادو وبدتر از همه جدی جدی خانه تکانی کنم.

یکشنبه: این دو روز که یک روز پرخوری کردم و یک روز هم ورزش نداشتم فکر می کردم وزنم کمی بالاتر رفته یا ثابت مانده اما امروز ترازوکمی کمتر از 61 بود . پس وزنم را همان 61 میگیرم که خیالم راحت باشد برای جایزه یک کاپوچینو که در کابینت پیدا کردم و دوسه روزی نخورده بودمش را استاد کردم. سرگیجه دارم نمی دانم چرا؟؟

دوشنبه :دیروز حین راه رفتن پایم پیچ خورد خیلی درد نداشت اما امروز درد می کند ، شاید راه نروم

پنج روز سوم

پنج شنبه

15/12

جمعه

16/12

شنبه

17/12

یک شنبه

18/12

دوشنبه

19/12

خواب

بیداری

11:00
7:00

12:30
6:30

1:00
7:00

10:00
6:00

12:00
6:00

قبل صبحانه

دو لیوان آب

یک لیوان آب
یک نارنگی (30)

یک لیوان آب
یک سیب (100)

یک کاپوچینو !!!(200)

----

صبحانه

30 گرم نان (80) 20 گرم پنیر (40) یک خرما (20) یک گردو (30)

300 گرم حلیم با شکر !! (300) + 40 گرم نان (110)

شیر (100)
یک ساقه طلائی (35)

30 گرم نان (80) 20 گرم پنیر (40) یک خرما (20) یک گردو (30)

30 گرم نان (80) 20 گرم پنیر (40)

میان وعده

یک هویج (15)

------

کمی نان پنیر (150)
-------

شیرینی (120)
سیب (80)

ناهار

75 گرم مرغ(150)

8 قاشق سبزی پلو (250) + چهار تکه گوشت 200)

-------

نیمرو (120)+ 40 گرم نان( 120)

دو تخم مرغ نیمرو (200)+ 30 گرم نان( 80)

میان وعده

شیر (100) + 1.5 ساقه طائی 50) + نان پنیر گوجه(150)
یک سیب (100)

یک نارنگی (30)
درحدود50 گرم پاستیل بدون قند (100)؟؟؟؟؟

یک لیوان شیر (100) + یک موز(100) + خرما (20

یک لیوان شیر (100) + دو خرما (40)

یک لیوان شیر (100) + یک موز(100) + خرما (20

شام

150 گرم سیب زمینی (110)+ 1 تخم مرغ (70)+ 40 گرم نان (110)

سالادمیوه (100)

یک برش کوکو سبزی (250) + 50 گرم نان (150) + سالاد (50)

10قاشق برنج + مرغ(450)

مرغ (200)
+ یک کم بادمجان (150)

میان وعده

دو نارنگی (60)

کمی سیب زمینی سه رخ کرده کمی ساندوچ کمی دوغ (600)

---------

------

یک نارنگی (30)+ یک پرتقال(40)

پیاده روی

ورزش

50 دقیقه
2 ساعت شنا

30 دقیقه
1.5 ساعت شنا

------
-----

30 دقیقه
کارهای خونه

15 دقیقه
کارهای خونه

مایعات

8 لیوان

8 لیوان

5 لیوان

5 لیوان

5 لیوان

مولتی،فولیک

++

- +

++

++

++

کالری ریافتی

1085

1700

1050

1200

1200

ملاحظات

فکر کنم امروز عالی بودم هم در تنوع هم در احساس سیری هم کالری

فکر کنم کم حساب کردم

ورزش نکردم


مچ پام درد دارد

12 comments:

Anonymous said...

خوش به حالت
دو ساعت شنا
من دارم روی خودم کار می کنم این هیکل رو بکشم تا استخر :دی

Anonymous said...

salam narsis aziz....mobarake ....yavash yavash miri dahe 50 khanumi.....eltemas doa.((;

Anonymous said...

سلام خيلي تبريك ميگم باريكلا , احسنت , همينطوري ادامه بده. دو ساعت شنا خيلي بهت كمك كرده حتما. پس برو كه خوب داري ميري.

Anonymous said...

سلام دوست من . از اینکه هدفت رو جدی داری تعقیب میکنی خیلی خوشحالم . منکه خیلی سست گرفتم . با اینکه خیلی بیشتر از شما اضافه دارم . من در اکستراپاند و بلاگفا مینویسم . اولی وبلاگ رژیمیم هست و دومی دل نوشته . از آشنائی باهات خوشحالم و از این ببعد روند پیشرفتت رو تعقیب میکنم .

http://www.extrapounds.com/blog/banou

http://banoumaryam.blogfa.com/

Anonymous said...

سلام نارسیس خانوم جونم اصلا اگه بدونین من چقد اینجا رو دوست دارم...
همه ی معلم فیزیکا یه جورین نمیدونم چرا ..همشون به دل ادم میشینن...وای این روز چهار شنبه ای چه خوب بود
وزنتون رو واقعا تبریک میگم ایشالا سلامت باشین این وزن ها همش تندی میگذره

Anonymous said...

salam narsis aziz....nushe junet golam...bade in hame ruz rezim ie ruz eshkali nadare...donya doruze...dobare az emruz moragheb bash golam....
mamnun ke rahnamaiim kardi...hatman haminkar ro mikonam azizam....

Anonymous said...

Narcis Jann, dar morede jeleii ke dastoresh ro chan safheye ghabl gozashti(jeleye bedune shekar), (nemidonam ta hala javabe soaletro peidara kardi yana) be har hal man mitonam be shoma begam 30gr az jele ke shekar nadashte bashe cheghadar calorie dare. vali man ba asas basteha dar amrica migoyam. da zemn bayad inham ezafe konam ke ghazahaye sugar free ba inke besiar calorie kamtari daran vali baraye banan bekhatere noe sugeri ke dar an ast(daf mishavad) dar deraz moddat zarar darad. inja pirha bishtar estefade mikonnad. vali baraye javanha ke salhaye ziadi ro pishero darand, tosie nemishavad.
inham jadvale calorie baraye jelly ke sugar nadarad: enjoy! Nazanin
Nutrition Facts(baraye 30gr)
Calories 60 (251 kJ)
% DV 1
Total Fat 0g 0%
Sat. Fat 0g 0%
Trans Fat 0g
Cholesterol 0mg 0%
Sodium 0mg 0%
Total Carbs. 27.8g 9%
Dietary Fiber 6g 24%

Anonymous said...

نارسیس جونم چه خوب که وزنت اومد پایین
خوب این آب خوردن رو همینجوری ادامه بده عزیزم

Anonymous said...

چه دختر خوبی...تبسمو میگم:دی
پست جدید گذاشت:دی
تازشم شما که خودتون معلمین چرا مشقاتون کامل نیست
حالا این بچه ها ی بیچاره یه روز ننویسن جد و ابا ئشون میان رژه میرن:دی

Anonymous said...

نارسیس جان
یه بار این جا خونده بودم که سالاد اولویه رو با ماست درست می کنی
دیشب امتحان کردم
فکر نمی کردم اینقدر خوب باشه طعمش!
داداشم هم از همون خورد و مایونز اضافه نکرد.
امروز هم توی شرکت همکارم خورد و خوشش اومد
من همیشه فکر می کردم خوشمزگی الویه به خاطر مایونزشه
خلاصه زنگ زدم به خواهرها و گفتم اونا هم مایونز اضافه نکنند
کلی ثواب کردی دوستم!
بوووووووووووووس

Anonymous said...

salam narsis aziz....goftam ke nabaiad negaran bashi...
tabrik migam
narsis jan iek soal azat daram khanumi??
man chan ruze ke bish az had ehsas khategi mikonam....va hame badanam dard mikone az sar dard ke dige hichi nagu...aya fekr mikoni be khatere rezime???dar insurat man che vitaminhaii ro baiad estefade konam ...akhe hes mikonam badanam zaeef shode...
mamnun azizam.

نارسیس said...

ممنون از همه که بهم سر زدید ببخشید . یک کمی سرم خلوت بشه بهتون سرمی زنم.