Tuesday 17 February 2009

همراه باعطسه

سه شنبه است و وقت گزارش دادن. .................
این هفته ، هفته خوبی نداشتم. در قحطی چیز برای خوردن ، من سرما خوردم . وقتی هم که سرما می خورم چون زمینه برای تحریک آلرژیم مساعد می شود ناچارم که درست و حسابی به خودم برسم. ناسالم نمی خورم ولی خوردن شیر و سوپ بیشتر و همینطور میوه و آبمیوه بیشتر هم کالری را بالا می برد.البته وزن امروز صبحم که به خاطر تجمع آب در بدنم خیلی قابل استناد نیست 62.5 بود که امیدوارم می کند وزن واقعی ام زیر 62 باشد، این هفته قصد نداشتم جدول بگذارم راستش بلاگر امکان جدول گذاری نمی دهد من هم به خاطر سنگین نشدن سیستم هنوز فتوشاب نصب نکردم که مثل قبل جدولهایم را عکس کنم ، کپی کردن و غیره هم جواب نمی دهد . خلاصه نمی دانم چه کنم. ( واقعاً وقت ندارم که در بلاگفا هم یک وبلاگ ایجاد کنم و به آن هم برسم) . با خودم گفتم جدول را دیگر تنها در دفتر می کشم . اما فهمیدم که هنوز خیلی آدم مقیدی نیستم و الان که به جدولم نگاه می کنم می بینم چندین جای خالی داردکه یادم رفته بنویسمش پس هر طور شده باید راهی برای گذاشتن جدول پیدا کنم.

راستی به خاطر اظهار لطفتون راجع به پست قبلیم چه در کامنتهای خودم و چه در کامنتهای انارستان خیلی ممنونم. و بابت غلطهایی املائی آن معذرت می خواهم. این پست خیلی بد ارسال شد و الان هم اصلاً امکان ویرایش نمی دهد.
خداحافظی نارسیسی را که فعلاً نقش آبشار را بازی می کند ، بپذیرید.

پی نوشت: فهمیدم چه کار کنم، جدول این هفته که خیلی ناقصه هفته آینده با جدول می رسم خدمتتون


صبح پنجشنبه: اصلاً خوب نیستم فکر می کنم علی رغم تمام احتاطهایم آلرژی سراغم آمد.دیشب آنقدر سرفه کردم که اشکم در آمد،نمی توانم ورزش کنم .فکر کنم آخر هفته گزارش بدی از وزنم داشته باشم.

8 comments:

Anonymous said...

salam narsis aziz omidvaram har che zudtar khub beshi....
khanumi mnam weblog zadam....chegune mitunam be jam dustan anarestan bepeivandam???
va dar zemn mishe behem sar bezani o rahnamaiim koni?
mamnun misham

Anonymous said...

سلام نارسیس خانوم جونم
وای تبسم کلی تنهایی تنهایی داره ذوق میکنه تازه همش میگه خوشبحال شاگرداتون که همچین معلمی دارن منم میخواااااااااااااااام
وای وای با اینکه سرما خورده بودین اینهمه زحمت کشیدین واسه تبسم اصلا کلیییییییییییی خجالت کشیده بیچاره نمیدونه با چه رویی کامنت بذاره(یه شکلک که یه عالمه لپاش قرمز شده)
این سن منو اخه کی گفته؟اصلا دیگه تبسم خجالت میکشه بره اینور اونور
راستی شما به شاگرداتون چی درس میدین؟؟؟راستی انقد تبسم بچه ی خوبیه کجاشو دیدین
الان هم درسای خودش رو میخونه هم با بدبختی دانشگاه اینجا کرس میذاره واسه دانشجوهای خارجی اونو میره هم دیگه به بلاگ نارسیس خانوم جون سر میزنه
هم دیگه تشکر میکنه بعدشم کلی خجالت میکشه اینجوری سرشو میندازه پایین میره خونشون
بعد همینجوری که داره میره میگه خیلیییییییییییییییی به من کمک کردین
وای تبسم رفت

Anonymous said...

salam narsis aziz...javab soalet ro tui weblogam dadam.mamnun

Anonymous said...

سلام
چقدر وبلاگتون قشنگ و با سلیقه است
بخارپزتون هم خیلی جالب بود منم از یه روشی مشابه همین توی زودپز استفاده میکنم( البته در زودپز رو نمیبندم)
امیدوارم سرماخوردگیتون زود خوب بشه

Anonymous said...

نارسیس جان بهتر شدی؟

Anonymous said...

salam khanumi....khubi???

Anonymous said...

ممنون :)
منم از آشنایی با شما خوشحالم

Anonymous said...

وااااااااااااااااااااای سلام نارسیس خانوم جون وای تبسم چقد ناراحت شد اخه مگه میشه تبسم از دست شما ناراحت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه یه چیزی فهمیدم معلم فیزیک.....وااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق هر چی معلم فیزیکه هستم و همچنین دیوونه ی فیزیک نمیدونین چقد خوشحال شدم دیدم معلم فیزیک هستین من عااااشق فیزیکم از اون اول دوست داشتم همیشه کتابای درسی و رو خودم جلو جلو میخونم بجز اون از الان کتابای دانشگاهی هالیدی اوهانیان لندسبرگ و مبانی رو خوندم
نه نارسیس خانوم جون .میدونین چی شد من اول صبح یوهو یه کامنتی رو خوندم که بغضم گرفت و اشکام اومد ÷ایین واسه همین دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم همین دیگه نارسیس خانوم جون با یه هفته هیچی نمیشه شما هم اگر میخواین در این مدت بهتون فشار نیاد و زودتر این الرژی بره کنار تا بتونین تا ورزش ادامه بدین این هفته رو به اندازه ی کالری تثبیتتون بخورین
در ضمن درسته که ورزش خیلی برای سلامتی مفیده ولی بدون ورزش هم میشه لاغر شد
من برم که فردا امتحان دارم فعلا