Wednesday 11 February 2009

گزارش

سلام به پایان این هفته رسیدم. برنامه روز هفتم را باید دیروز می گذاشتم که اصلاً وقت نکردم آپ کنم . نتیجه این هفته خیلی خوب بود و کاملاً از نوسان دائم بین63 تا 64 راحت شدم و وارد نوسان بین 62 و 63 شدم البته یک روز زیر 62 هم رفتم اما سریع جلویش را گرفتم چون می دانم که اگر سریع کم کنم هم زودتر به استپ می رسم و هم زودتر بازگشت دارم .چون قرارم وزن صبح ناشتای اولین روز هفته ام است. وزن فعلیم را 62.3 محاسبه می کنم. دکتر سارای عزیز و میترا ازم راجع به خروج از استپ پرسیده بودند که گفتم بگذارم در پایان هفته اگر خودم خارج شدم بگویم.
من چهارم بهمن به 63 رسیدم ( البته آن موقع بیشتر اعلام کردم چون وزن اول هفته ام بیشتر بود ) ولی وزنم سریع تغییر می کرد این تغییرات در بازه یک کیلو من را ناراحت نمی کند پس اهمیتی ندادم اما برای 10 روز اصلاً پائین نمی آمد فهمیدم به استپ رسیدم .من در حدود 66 هم استپ داشتم که با کمی افزایش پیاده روی و افزایش شدت آن از آن خارج شدم اما این دفعه این طور نبود. کاریکه من کردم چهار پنج روز خودم را از حالت رژیم خارج کردم البته از سالم خوری نه ، زیاد هم نمی خوردم ولی دیگر وزن نمی کردم 30 گرم نان و ........ همان حدود یک کف دست را رعایت می کردم وزنم خیلی کم بالا رفت و از سه شنبه پیش رژیم را شروع کردم با دو تغییر یک افزایش شدید حجم آبی که می خوردم .10 تا 12 لیوان 250 میلی گرمی ( قبلاً لیوانم حدود 180 میلیگرمی بود) طوریکه دائم دستشوئی بودم ودوم کمی کاهش در پیاده روی و انجام سه روز در هفته یک ورزش دیگر( که این هفته دو بار شنا ویکبار رقص بود) سریعاً کاهش وزنم شروع شد و روز چهارم دیدم کمتر از 62 هستم که می شد حدود دو کیلودر هفته که کمی زیاد بود. آب خوردنم را کم کردم و رفتم بالای 62 . این بود راهکار من برای خروج از استپ
پی نوشت: امروز دقیقاً دوماه از شروع رژیم من می گذرد ، در این مدت حدود 7 کیلو کم کرده ام که فکر کنم بد نباشد، از همه دوستان که خودشان و وبلاگهایشان راهنمایم بودند، ممنونم.

4 comments:

Anonymous said...

salam azizam...mamnun ke pasokh dadi.....
manam bad iekam telash o taghriban ie ruz hichi nakhordan....belakhare 69 shodam...o marze 70 ro ke rush munde budam shekastam.....rasti khanumi...cher rui ie vazn gahi gir mikonim???va in bastegi be chi dare????
bebakhsh ke inghadr soal miporsam.....ama man ba komak weblog to va ba didane erade to daram vaznam ro kam mikonam....
bazam barat arezui movafaghiat daram narsis azizam.

Unknown said...

نارسیس جون٬ معمولا برای این ابزار اندازه گیری خطایی بین ۶-۲ درصد در نظر می گیرن که شامل خطای تکنسین٬ سطح هیدرات بدن٬ فرم بدن٬ اینکه چه زمانی از روز اندازه گیری می کنیم٬ قبلش تحرک داشتیم یا نه٬ خود دستگاه بایاس داره یا نه و... پس باز هم جای نگرانی نیست. اون عدد ۱۳۶۶ هم اگه منظور کالری پایه ات بوده و تو زیر این مقدار داری می خوری به لحاظ عددی و رقمی معنی اش همون کاهش وزن می شه. منتها خودت می دونی که این یه قرارداد هستش و کاهش وزن مون به عوامل مختلفی بستگی داره که یکی اش همین کمتر خوردن از کالری پایه ست.
این تحقیق و تفحص ات در مورد خارج شدن از استاپ وزنی خیلی جالب بود باید برم یه دور دیگه هم بخونم. فقط مراقب باش که به خوردن آب بیش از ۸لیوان(حدود ۲لیتر) عادت نکنی چون عملا باعث دفع املاح بدن می شه و حتی بعضی وقتها می گن توی شرایط نرمال٬ ۸لیوان هم زیاده
این رنگ و لعاب و سلیقه ات توی این غذاهای بخارپزی خیلی هوس برانگیز بود. هر وقت فرصت کردی بنویس که چطوری بخارپز می کنی. اینجا قابلمه ی مخصوص دارن که من هنوز نخردیم
ایشالا کارهات خوب پیش بره و بتونی با انرژی پیش بری.

BA}{AR said...

سلام

آفرین آفرین به پشتکارت :)

نارسیس said...

به میترا:
خوشحالم تو هم موفق شدی از استاپ بیرون بیایی. و خوشحالم که همراه دارم
به دیانا:
ممنون از یاد آوریت. اصلاً لازم به خرید قابلمه خاصی نیست. عکس بگیرم یک پست می گذارم.
به بهار:
از تشویقتان ذوق زده شدم