Monday 9 February 2009

روز ششم


یکشنبه ( ششمین روز از مرحله دوم)
ساعت بیداری:7:30
قبل از صبحانه:دو لیوان آب
صبحانه :------------------------
میان وعده:300 گرم شیر (165)+ 90 گرم موز(85) + یک ساقه طلائی (50)
ناهار :یک تخم مرغ نیمرو (120) + یک تکه مرغ کوچک (100)+ سبزی خوردن
میان وعده:یک نارنگی (30) یک سیب کوچک (50)
شام:12 قاشق عدس پلو (400) + 30 گرم کشمش (70) + گوشت (100) + 150 ماست(80)
بعداز شام:
ساعت خواب:
12:20
پیاده روی:---------------
تعداد قدمها :--------------
میزان ورزش:---------------
میزان آب:7لیوان
روغن زیتون:--------------
فولک اسید:خوردم
مولتی ویتامین:خوردم
کالری دریافتی:1250
کالری خروجی:----------------
ملاحظات:از صبح تا شب سرپروژه بودم
سارا جان آلبالو جان به محض تهیه عکس امرتان اطاعت می شود.

1 comment:

Anonymous said...

نارسیس جان من هم عاشق اون جمله ام حس میکنم خیلی معنی داره واسم.
این وزن من خیلی وقته جا خوش کرده و تکون نمی خوره نه بالا میره و نه پائین قصه اش درازه دیگه از حساسیت گذشته یه جوری هم حس میکنم عصبیه من هنوز تو محیط جدید(من 10 ماهه مهاجرت کردم) جا نیافتادم و هنوز درگیرم با مشکلاتی که قابل پیش بینی نبودن واسم و کم شانسی اووردم.خلاصه می دونم اگه یه کم زندگیم آروم شه من این وزنم رو با آرامش میشکنم.نصیحتت هم کاملا بجاست.
من و تو تو یه بازه وزنی و قدی هستیمها.راستی این برنامه آشپزیت هم خیلی عالیه باز هم ما رو شریک کن با خودت