Friday 6 February 2009

روز سوم


پنج شنبه ( سومین روز از مرحله دوم)
ساعت بیداری:
8:50
قبل از صبحانه:یک لیوان آب
صبحانه :-------------
میان وعده :یک گلابی بزرگ(100) + یک ساقه طلائی (50)
ناهار :5 قاشق برنج (250) + 5 قاشق فسنجان (250؟؟؟؟) + سالاد + 4 قاشق ماست (30)
میان وعده:60 گرم نان (160) + 30 پنیر (65) + گوجه فرنگی ( 10)
شام:یک بشقاب کوچک خوراک لوبیا (250) + سبزی خوردن (10)
بعداز شام:------------
ساعت خواب:1:40
پیاده روی:80 دقیقه (400-)
تعداد قدمها :16100
میزان ورزش:---------------
میزان آب:10لیوان
روغن زیتون:خوردم
فولک اسید:خوردم
مولتی ویتامین:خوردم
کالری دریافتی:1175
کالری خروجی:450
ملاحظات:دیر بیدار شدم و نرسیدم صبحانه بخورم آخر شب که فولک اسید خوردم یادم آمد که شیر هم نخوردم
فکر کنم بر استاپ وزنم غلبه کردم . آخر این هفته گزارش می دهم.
مثل اینکه یاریگر نداریم ( آخه من گناه دارم)

1 comment:

Anonymous said...

نارسیس جان من فکر کنم کالری برنج رو واسه 5 قاشق زیاد گرفتی مگر اینکه خیلی چرب باشه که من با توجه به نوشته هات بعید میدونم هر 6 ق معمولی بی جربی حدود 70 یا 80 کالری داره فسنجون هم والا من یکی خودم همیشه مشکل دارم واسه خورشتها و آخر هم تقریبی در می یاد راستی همیشه شعار انارستان اینه که زیر کالری پایه سعی کنیم نخوریم که حداقل 1200 هست حالا ممکنه بسته به تحرک و سن ووزن بالاتر هم بره ولی دیگه کمتر نمیشه اگه پستهای قدیمی انارستان رو مرور کنی کلی اطلاعات جدید گیرت می یاد. بقیقه مواردت به نظر من ناوارد خوبه موفق باشی دوست من