Sunday 4 January 2009

شیرینی خوران




این سه کیلوئی که در سه هفته گذشته کم کردم ، یک اضافه وزن جدید بود که سه چهار ماه پیش بعد از یک دوره اعصاب خرابی پیدا کردم و قبل از شروع آلرژی در ماه گذشته هم آنرا کم کرده بودم . اما چون در دوره های عود کردن آلرژی مجبور به خوردن روزی 5-6 لیوان شیر می شوم زود سر جایش بر گشت. پس تا حالا هنر بزرگی نکردم اما خوب نزدیک به یک سال بود که زیر 66 نرفته بودم، به مناسبت رفتن درمحدوده 65 پس از مدتها یک ژله تمشک از نوع رژیمی که پر از انار بود و همسر جان کلی هوسش را کرده بود ، برایش درست کردم و خودم هم خوردم. فکر کنم همه بلد هستند و نیازی به توضیح ندارد. شما هم بفرمائید.


پیوست:
من به خاطر کلسیم و ویتامینهای بالای ژله معمولاً آنرا درست می کنم البته همراه با میوه و خیلی وقتها به صورت چند رنگ.الان هم مدتی است ژله رژیمی بدون شکر پیدا کرده ام اما کالری را روی آن ننوشته است. کسی کالری آنرا می داند؟

4 comments:

نارسیس said...

سلام خودم هستم ، اومدم چک کنم ببینم اینجا چشه؟

نارسیس said...

سلام خودم هستم ، اومدم چک کنم ببینم اینجا چشه؟

نارسیس said...

ایراد نداشت که

Anonymous said...

Narcis Jann, man mitonam be shoma begam 30gr az jele ke shekar nadashte bashe cheghadar calorie dare. vali man ba asas basteha dar amrica migoyam. da zemn bayad inham ezafe konam ke ghazahaye sugar free ba inke besiar calorie kamtari daran vali baraye banan bekhatere noe sugeri ke dar an ast(daf mishavad) dar deraz moddat zarar darad. inja pirha bishtar estefade mikonnad. vali baraye javanha ke salhaye ziadi ro pishero darand, tosie nemishavad.
inham jadvale calorie baraye jelly ke sugar nadarad: enjoy! Nazanin
Nutrition Facts(baraye 30gr)
Calories 60 (251 kJ)
% DV 1
Total Fat 0g 0%
Sat. Fat 0g 0%
Trans Fat 0g
Cholesterol 0mg 0%
Sodium 0mg 0%
Total Carbs. 27.8g 9%
Dietary Fiber 6g 24%
Protein 0g