Saturday 3 January 2009

هفته دوم



برنامه هفته دوم راهم این بالا گذاشتم و نکته هایش را این پائین می نویسم

1. نمی توانم خیلی از تغییر وزنم راضی باشم، در شروع هفته تا روز یکشنبه همان 67 بودم، روز دوشنبه پیاده روی شدیدی کردم و سه شنبه صبح از 65.5 کمی بیشتر بودم با توجه به اینکه نمی خواهم فشار زیادی به خودم وارد کنم و به خودم قول داده ام حداکثر هفته ای یک کیلو کم کنم ، میزان خوراکم را کمی زیاد کردم که خوب تا پنجشنبه خیلی خوب و در حدود همان 66 و کمی کمتر بودم ، اما روز جمعه افزایش ناگهانی پیدا کردم که کلی اعصابم را خورد کرد ، چون ناپرهیزی خاصی نکرده بودم ، البته می دانم که شاید به دلیل جمع شدن آب در بدنم و یا به خاطر همان مشکل همیشگی من باشد که بعضی وقتها مثل الان حتی روغن زیتون هم خیلی جواب نمی دهد . در هر حال چون قرارم برگذاشتن وزنم، در آغاز هر هفته است وزنم را در حدود 66.6می زنم ولی یکی دو روز بعد وزن دقیقم را دوباره می نویسم .
2. ترازوی دقیق آشپزخانه خریدم و می توانم از این هفته کالری را حساب کنم هرچند قصد ندارم خیلی خودم را به آن مقید کنم. در هر صورت فهمیدم سهم نانی که استفاده می کردم حدود 25 گرم بوده و سهم پنیرم در حدود 20 گرم. یکی از سختترین کارها در رژیم برای من وسوسه مقاومت در برابر نان و پنیر است، معمولاً به هنگام گرسنه بودن سریع یک لقمه نان و پنیر می خوردم و حالا وسوسه اش بسیار آزارم می دهد.
3. صبحانه همیشه لذت بخشترین وعده غذائی من بوده( به خاطر همان نان و پنیر) دو لیوان آب و یک سیبی که قبل از صبحانه می خورم بیشتر برای کم کردن اشتهایم هنگام صبحانه است.
4. رعایت این رژیم برایم خیلی سخت نیست چون عملاً احساس گرسنگی شدیدی نمی کنم، برای من که عادت به این داشتم که مثلاً صبحانه بخورم و تا ساعت 6 یا 7 بعد از ظهر چیزی جز یک کیک یا بیسکویت نخورم، الان روز خوشی است. عملاً دارم می بینم که اگر وعده های غذائی را حذف کنم روند کاهش وزنم ثابت می شود.
5. هستی عزیز لطف کرد و به من گفت که گام شمارش را از کجا خریده ، اما من ساکن شرق تهرانم وآنجا خیلی برایم دور است .این جا هم که هرچه می پرسم حتی نمی دانند چیست لطف می کنید مارک آن و جایی که می توان آنرا خرید برایم بنویسید.
6. من چطوری انارستانی شوم ؟
7. ممنون از هر کسی که بهم کمک کند..........
8. زیاده عرضی نیست.
پیوست:
الان صبح یکشنبه است و من طی دیروز و امروز کمی کمتر از 66 بوده ام. دیگه تا آخر هفته وزن نمی کنم. قول

9 comments:

Anonymous said...

سلام نارسیس جون خوبی؟؟؟

چند تا صحبت کوچولو باهات داشتم:

1_اولین توصیه ی بسیار بسیار مهم در روند کاهش وزن اینه که هفته ای فقط و فقط و فقط یک بار در یک روز خاص در یک ساعت خاص و با یک لباس خاص خودت رو وزن کنی

دقت کن نارسیس جون این خیلی مهمه
چونما طی یکی دو روز پشت هم بالا پایین رفتن های الکی داریم یه روز غذا نخوری شبش 2 کیلو میای پایین فردا صبح یه ابمیوه میخوری مبینی رفتی بالا پس حسابی به این نکته حواست باشه مطمئن باش اینجوری بهتره

Anonymous said...

راستی عزیزم من تبسم هستم بالا حوصله نداشتم اشتراک وارد کنم واسه همین با نام ناشناس میزنم

Anonymous said...

خب بریم سراغ مورده 2_من خودم عاشق کالری شمردنم البته بهت حق میدم که بدت بیاد خیلی از اطرافیان منم بدشون میاد

البته که اینو بدون که منم تا حالا تجربه کردم که بچه های کالری شمار موفق ترن

در ضمن اگر همونطور که گفتی میخوای حواست به خورد و خوراکت باشه خیله خب اونم خوبه

فقط در گوشی بهت بگم کالری شمار ها راحت تر تو رژیمشون تقلب میکنن چون میدونن چی به چیه تو هم اگه حوصلشو نداری
نمیخواد از همین الان شروع کنی ولی بلاخره باید علمشو یکم داشته باشی مثلا فکر کن یه سیب زمینی بخارپز معمولی 90 کالری داره در صورتی که یه لیوان ماست کم چرب 200 !!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

مورده سوم:یه سر به انارستان بزن قشنگ توضیحاتش همونجا هست نوشته نحوه ی عضویت هیچ کار شاقی هم نمیخواد باید یه اکانت گوگل بسازی حتی بدون عضویت هم میتونی تو میتینگ های سه شنبه شرکت کنی
در هر صورت باز یه سر بزن اگه نتونستی پیدا کنی بیا تو قسمت کامنتای بلاگم که برات اینجا گذاشتم بگو که لینک مستقیمش رو برات بذارم

Anonymous said...

خب در اخر :یکم از خودم :من تا بیست روز دیگه نمیتونم حضور فعال داشته باشم یعنی اینکه نه توی میتینگ های انارستان شرکت میکنم نه ادرس بلاگم رو که تو کامنتات هست به کسی دادم چون یه امتحان سنگین دارم وقتی اونو پاس کردم
حتما میام که بیشتر با هم اشنا شیم

اگه کاری داشتی بیا یواشکی کامنت بذار ولی از پستم هیچی سر در نمیاری چون درد و دل با خودمه

Anonymous said...

خب در اخر :یکم از خودم :من تا بیست روز دیگه نمیتونم حضور فعال داشته باشم یعنی اینکه نه توی میتینگ های انارستان شرکت میکنم نه ادرس بلاگم رو که تو کامنتات هست به کسی دادم چون یه امتحان سنگین دارم وقتی اونو پاس کردم
حتما میام که بیشتر با هم اشنا شیم

اگه کاری داشتی بیا یواشکی کامنت بذار ولی از پستم هیچی سر در نمیاری چون درد و دل با خودمه

Anonymous said...

راستی یه جورایی مثه همیم منم رو 67 یک بند تناوب دارم قدمم 172 و 3 هست البته تا 2 ماه پیش 20 کیلو کم کردم
بعد هم به خاطره درسا استاپ الان هم برنامه کاهش وزن ندارم تا 20 روز دیگه ولی حواسم هست که بالا نیام
راستی لطف میکنی واسه امتحانم هم دعا کنی

Anonymous said...

راستی برای مشکل جدولهات میتونی لوگ وزن تو گوگل درست کنی

یا تو اکسل درست کن پیست کن تو قسمتی که میخوای پست وبت رو بدی

Anonymous said...

http://weightloss.anarkhanoom.com/


سلام نارسیس جان به این لینک برو

یه اپشن قرمز بالای صفحه هست اولی سمت راست

نوشته عضویت در گروه مال انارستانه

کامل توضیحات هست

ایشالا به برنامه هات برسی

فعلا