Saturday 17 January 2009

هفته چهارم

نوشتم که سر قولم به خودم برای هر شنبه جدول گذاری باشم ،جدول آماده است البته روی کاغذ و فرصتی برای تایپ ندارم.

بعداً این پست ویرایش می شود.

وزن شروع هفته ام 65.2 بود امروز صبح 64.9بودم ، دو روز پیش 64.5 بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد از ویرایش

الان پنجشنبه ساعت 6 صبح است . برگشتم . البته نه تنها یک شیر سرمست نیستم بلکه حس یک روباه شکست خورده را دارم کاش این همه وقت نمی گذاشتم . تنها خوشحالیم این است که لااقل به هدف دیگرم یعنی لاغر شدن نزدیک تر شده ام. پارسال در شرایطی مشابه الان من حدود 3 کیلو چاق شده بودم. این هم برنامه هفته چهارم و توضیحاتش.

ممنون از دیانای عزیز که بهم سر زد و نظر گذاشت و ممنون از همه که بهم سر زدند و نظر نگذاشتند.

1. این بیسکوئیت جو را من از نان فانتزی ها می خرم فروشنده می گوید از آرد جو سفیده تخم مرغ و شیره توت وشوید درست شده است کالریش را نمی دانم ولی برای من که عاشق چیزهای کم شیرینم عالی است.

2. یک کافه شاپ نزدیک خانه ماست که من عاشق کافه گلاسه اش هستم( به خاطر همان کم شیرین بودنش ). آنروز دو بار از جلویش رد شدم ولی نرفتم بخورم دیدم وسوسه اش زیاد است سر راه یک بستنی لیوانی وانیلی خریدم با نصفه لیوان شیر کمی نسکافه و کمی پودر کاکائو ویخ میکس کردم و خوردم .آن نشد اما هوسم را خواباند و کالریش هم معلوم بود.

3. یک ماکارانی سبوسدار بدون روغن با سویا درست کردم و کالری را شمردم می خواستم محاسباتم را هم بگذارم اما فعلاً برگه اش لای انبوه برگه هایم غیب شده( اگر یافتمش منتشرش می کنم).کالریش برای هر 100 گرم کمتر از 95 شد.

4. آدم اگر برود ختم یک فامیل شوهر وبعد هم برود خانه آنها و مداوم مورد پذیرائی قرار گیرد و نخواهد هوار بزند من رژیم دارم می شود چهارشنبه من. به خدا حلوا نخوردم چندی بار دیگر هم خرما و شیرینی نخوردم موز و سیب هم نخوردم. جالبتر آنکه رسیدم خانه و چنان بوی زرشک پلو داخل راهرو ساختمان می آمد که سریع درست کردم و شام هم خوردم . به جان خودم کالری 10 گرم برنج پخته بدون روغن 15 تا شد.

5. من چرا مثل بقیه نیستم که از خوردن یک کلوچه کوچولو و یا یک شکلات کوچک وجدان درد بگیرم میخورم و جالبتر اینکه وزن کم می کنم.

6. آن 64.9 به خاطرمهمان ماهانه بود .دو روزبعد 64.2 بودم.

7. اعداد داخل جدول ، جرم مواد است. نوشتم جرم که ثابت کنم فیزیک خوانده ام!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Unknown said...

در انتظار ویرایش می مونیم ای آنارسیس خانوم گل.

Anonymous said...

سلام نارسیس جون

خوبی گلم

ای بابا هانی یه بستنی که چیزی نیست

کجایی ببینی ابجیت امروز سره امتحان 6 تا خرما خورد

خب گلم وقتی کم میشی دیگه چرا عذاب وجدان

اون روز بهت گفتم چی؟این بالا اومدن های یکی دو روزه رو تحویل نگیر

بخدا همون هفتهای یه بار وزن کم کردن خیلی خوبه