Friday 23 January 2009

شرح یک روز

گزارش آمدن و ناموفق بودن را که دادیم و دیگر هیچ.
کلی حرف برای نوشتن داشتم که امروزباید به هزار تا کارمی رسیدم و عملاً نشد.حالا هم شرح یک روز بد:
دیشب حالم خوب نبود ، نمی دانم این حسن است یا عیب اما در چند مورد معده من شدیداً واکنش نشان می دهد و دچار گلاب به ........... می شوم. اولیش خوردن غذای چرب ویا دارای سس زیاد است و در این راستا بنده از خوردن غذا در هیئت یکی از اقوام، خانه یکی از دوستان، رستوران هانی( که علیرغم خوشمزگی غذایش هر سه باری که در آنجا غذا خوردم، حالم بد شد) و همینطور خوردن سالاد الویه کسی که مطمئن نباشم هشتاد درصد سفیدی آن از ماست است و نه از مایونز، معذورم. دومین مورد بوهای شدید از بوهایی مثل ادوکلن گرفته تا بوی سیگار و بوی دود در ترافیک و سومیش هم استرس و فشار زیاد عصبی که خوب در ناحیه گیجگاهم یک حالت ضربان حس می کنم و حالت تهوع شدید که تا آن اتفق نیافتد آرام نمی شوم.
دیروز هم کمی حالم خراب شد و سردرد سراغم آمد .بروفن اول را ساعت 1 خوردم ساعت 4 بروفن دوم .سردردم زیاد شده بود به همسرم زنگ زدم که دنبالم بیاید ، گفت برای برادرش اتفاقی افتاده استرس مضاعفی بهم وارد شد و همسرم هم جان به لبم کرد تا ماجرا را گفت ( سابقه همسر من در دادن خبر بد افتضاح است) پیاده راه افتادم بلکه خنکی هوا تنشم را کم کند گرسنه بودم نشانه خوبی بود از یک میوه فروشی یک موز خریدم و خوردم.یک ساعت راه رفتم تا به خانه مادرم رسیدم ده روزی بود که ندیده بودمشان. بیست دقیقه ای نشستم احساس کردم تحمل آن حس بد سخت شده، نمی خواستم مامان نگران شود بیرون زدم و نیم ساعت پیاده آمدم تا به خانه خودمان رسیدم. خنکی هوا کمی آرامم کرده بود دراز کشیدم خوابم نبرد به حمام رفتم و دوش آب کمی سرد گرفتم باز کمی بهتر شد تمام تلاشم را کردم تا وقتی همسرم با آن همه فشاری که در طول روزبهش وارد شده به خانه می آید لااقل من آرام باشم اما نشد. او آمد و یک ربع بعد بنده در دستشوئی واو در حال چای نبات درست کردن برای من بود. بعدش توانستم بخوابم. کله صبح همسر گرامی باید می رفت ماموریت با او بیدار شدم و دیگر نخوابیدم هنوز کمی ضربان در گیجگهم داشتم البته تنها در حال حرکت دادن سر. ساعت 8رفتم دنبال مادر شوهرم تا برویم کاری را برای برادر شوهرم انجام دهیم ،ظهر به خانه شاگردم رفتم و شب به خانه مادرم.الان خانه ام همسر جام الان پیغام داد" فرود آمدیم" بزودی می رسد ومن هنوز کمی سردرد دارم و کمی حالت ............!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

عزيزم اين علايمي كه نوشتي به احتمال زياد مربوط به ميگرنه.سردردهاي ضرباني نشونه اشه.
اميدوارم هيچ وقت ديگه ايي بهش مبتلا نشي.منم سردردميشم اونم خيلي زياد.
شاد باشي