Sunday 1 February 2009

هفته ششم

به دلایلی که در پست قبل گفتم برنامه هفته ششم حذف شد ( مجبور به ریختن ویندوز شدم) . پس تنها نکته هایش را می نویسم.
طبق تصمیم اولیه ام الان من باید به نیمه راه هدفم می رسیدم و 62 کیلو می شدم اما خوب از برنامه عقب هستم. من برای رژیمم سه مرحله گذاشته بودم، فاز اول تا 62 کیلو بود که تصمیمم تنها بر کم خوری ومهمتر از آن سالم خوری (بدون تاکید بر کالری شماری ) و پیاده روی شدید بود . فاز دوم تا 59 کیلو بود که می خواستم به آن پیاده رویها یک ورزش هم اضافه کنم و در مرحله سوم تا 56 بروم که خوب در این مرحله شدیداً کالری شماری کنم. فکر می کنم باید فاز دوم را به جای 62 از حدود 63 شروع کنم. به همین خاطر هفته گذشته راجع به کلاس شنا و یوگا و پیلاتس از یک باشگاه سوال کردم اما تمام کلاسها صبح بود و این کارم را خیلی سخت می کند اگر بتوانم کمی برنامه هایم را تغییر دهم خیلی خوب می شود. حالا شدت پیاده رویهایم را زیاد کرده ام البته نه از نظر زمان بلکه از نظر شدت. به طور مثال امروز 70 دقیقه با یک بار 5 کیلوئی (لب تاپ و دم و دستگاهش) بر دوش زیر بارش تند باران از دانشگاه تا خانه آمدم.
البته اگر بخواهم خیلی صادق باشم باید بگویم تعریف و تمجید همکارها و دوستان کمی جو گیرم کرده بود آخر بعضی ها حتی میگفتند که الان دیگه خیلی خوب هستی و دیگر کم نکن. این ناخود آگاه رویم تاثیر گذاشته بود و یکبار که خودم را چک کردم دیدم دارم مسری را که قبلاً در 50 دقیقه می رفتم در 60 دقیقه می روم و خوب گرچه در وسط هفته به 63 رسیده بودم اما آخر هفته 63.5 بودم. راستی این هفته ناپرهیزی هم داشتم . سه برش پیتزا و یک پلو ماهی که روغن داشت.
به راهنمائیتان سخت نیازمندم...........

2 comments:

Anonymous said...

سلام نارسیس جونم
به نظرم اصلا به تعریفهای دیگران توجه نکن یعنی بهشون گوش بده ولی نذار روت تاثیر بذارن که سست بشی
اره خیلی مشتاقم موضوع گزینشت رو بنویسی
نارسیس جون از معجزه پیاده روی غافل نشو

Anonymous said...

به به نارسیس خانوم گل
لپ (!)مطلبو دکترسارا جووونم گفته
گوش بده خانومی
در ضمن سخت نگیر راه میفتی
ناپرهیزی پلو ماهیت رو ندیده میگیرم خوب بوده واست ولی پیتزا خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اونم 3 برش؟؟؟؟
اندفعه اگه خیلی هوس کردی یک برش بخور ماست فراموش نشه
قربونت برم
از راهنماییت استفاده کردم فکر کن تو این سرمای اینجا هر روز بیرون من یک بطری اب دستمه:دی