Saturday 10 January 2009

هفته سوم


برنامه هفته سوم و نکته هایش:
1. تصمیم به کالری شماری داشتم ، اما نتوانستم. برای غذاهائی که خودم نپخته باشم، نمی دانم چطور محاسبه کنم.
2. آقای همسر هر شب هیئت می رود وعلیرغم تاکید من برای اینکه غذا را به خانه نیاورد ، اما یک خط در میان می آورد و خوب ساعت 12 شب یک غذای بودار دل و دین آدم را می برد. پس در مجموع هفته خوبی نبود.
3. دو روزی که کالری شمردم ، سعی کردم هم همه چیز را دست بالا بگیرم، کالریم در حدود 1100 شد. نمی دانم درست محاسبه می کنم یا نه.
4. به تصمیمهای که داشتم یعنی هفته ای دوبار ماهی و یک تا دو تخم مرغ پایبند نبودم.
5. فهمیدم روغن زیتون کالری بالائی دارد کمش کردم، در نتیجه اوضاع مزاجی خوب نیست.
6.پنج شنبه از دست آقای همسر عصبانی بودم گفتم بیایم خانه می خورم آنقدر راه رفتم که وقتی رسیدم خانه بیهوش شدم.
7. در آخر وزن در شروع هفته حدود 66 بود اما در پایان هفته نمی توانم بگویم 65 است .ترازوی من عقربه ای است و خوب دقیق نیست. عقربه نزدیک 65 است. فکر کنم 65.2 باشد.
راهنمائیم کنید دیگه، ممنون می شوم.
پی نوشت:
کارم زیاده ، کمتر می آیم.

3 comments:

Anonymous said...

نارسيس عزيز
اين ايده خوراک سبزيجاتت خيلي خوبه.من هميشه اين غذا يا مشابه اون رو درست مي کنم و البته بهش ادويه کاري هم مي زنم که خيلي روي سبزيجات خوب مي شه..
درباره روغن زيتون بايد بهت بگم که نبايد به کالريش فکر کني و بايد حتما تا روزي 1 قاشق غذاخوري ازش بخوري..براي پوستت و روده هات و اعمال حياتي بدنت لازمه..
راستي تو وزن و قد و سنت چقدره که روزي 1100 مي خوري؟؟؟

Anonymous said...

نارسیس جان بهترین راه برای لاغری کم خوردن سالم خوردن و بیشتر سبزیجات خوردن به اضافه پیاده روی هر روزه است اگر اینطور که نوشتید همسرتان بهتان کمک نکنه برای شما خیلی سخته تنهایی رژیم بگیرید اینجا که من زندگی میکنم من هیچوقت نهاری درست نمیکنم زمستانها بیشتر سوپ با یک تکه نان تست و کمی کره و تابستانها ظهر ها سالاد سالاد و بازهم سالاد البته برای اینکه ته دلت رو بگیره با تکه هایی میگو و یا تن ماهی و یا خیلی چیزهای شگفت انگیز در کنار سالادت با کمی نان تست و میوه بعنوان دسر بیشتر سالاد میوه درست میکنم و یا در تابستانها فعالیتهای حرکتی من بیشتر میشه هی راه میرم و جنب و جوشم زیاده معدت رو عادت بده به لقمه های کوچولو خوردن اگر خیلی دلت ضعف رفت میوه بخور روغن زیتون عالیه و به تنهایی عاملی برای چاقی نیست
برنج را کمتر کن در وعده غذائیت اینجا بشقاب غذایی ما و یا کل اروپائیها 3 قسمت است یک قسمتش سبزیجات هست و یک قسمتش گوشت مورد علاقه و یا موجود شامل مرغ یا ماهی و یا گوشت دیگه و قسمت سومش کمی پت یا اسپاگتی و یا سیب زمینی آبپز و یا کمی برنج و یا کوکوس این یه قسمت بودن بشقاب غذایی رو قراموش نکن بسیار عالیه خودتونو بیشتر عادت بدید به خوردن سبزیجات یک دنیا غذایهای مختلف میشه باهاش درست کرد شاید اوایل سخت باشه ولی کم کم عادت میکنید
موفق و شاد و سلامت باشید
ماری

Unknown said...

ما اینجا یه عدد نارسیس خانوم گل فعال داریم که!. امیدوارم که بتونی به همه ی عهد و پیمونی که با خودت داری پایبند بمونی. پس فعلا چون اولین باره اینجا میام٬ خوشامدگویی مون رو به انارستان بپذیر تا بعد ایشالا کمی که برنامه هام سبک تر شد بیام ببینم این نارسیس گلمون با اون سر در وبلاگ قشنگش و این عکسهای خوشگل رژیمی اش در چه حال و احوالی هستش
شاد و رژیمی-ورزشی و پرانرژی بمونی مامان خانوم آینده