Monday 23 February 2009

5 روز اول

برای شرکت در جام 25 روزه در همین جا وهمین زمان با اعلام وزن 61.8 اعلام آمادگی نموده و حرکت خود را آغاز می نمایم . مطمئن باشید که برنده می شوم .حریف هم می طلبیم ............................
5رفت جدول 5 روزه که قسم می خورم جز حقیقت محض در آن نوشته نشود گواه خوراک و حرکات من است........

دو شنبه:..............

سه شنبه: دوروز سال برای خانواده ما روزهای شلوغی هستند 27 و 28 صفر که یک روزش مادربزرگم آش رشته نذری می دهد و
یک روزش مادرم قیمه می دهد. در این راستا از ساعت 2 بعد از ظهر دوشنبه تا 4 بعداز ظهر سه شنبه من یک زندگی بدون رژیم و پر از تکاپو داشتم. زیاد نخوردم خصوصیت اصلی سر غذا بودن این است که اشتها کور می شود اما ناخنک زدن اصلیترین بخش نذری پختن است. نمی دانم چقدر به ته دیگ وپیاز داغ و ........ناخنک زده ام اما می دانم که جدول خوبی ندارم پس با اجازه دوستان کالری حساب نمی کنم. بعداز ظهر به بعد هم کمبود خواب این چند روز را بسیارجبران کردم.

چهارشنبه: امروز روز خودکشی ورزشی من بود به تلافی ورزش نکردن های این چند وقت ( به خاطر بیماری و کار) 40 دقیقه پیاده تا باشگاه رفتم.بعد یک ساعت یوگا و بعد هم 70 دقیقه شنا وبعد20 دقیقه سونا و جکوزی و بعد 50 دقیقه پیاده روی تا خانه . حالا تا شب شاید باز هم از خودمان تحرک نشان دادیم. تا شب چند تا حرکت کششی هم داشتم. هنوز هم خوابم می آمد وباز کلی خوابیدم.

پنج شنبه : از بلوار مرزداران( حوالی یادگار امام) تا میدان هفت تیر را 2 ساعته پیاده رفتم. آخر شب رفتیم بیرون من چون کالرییم پائین بود خواستم یک آبمیوه بخورم که اب انبه آناناس انتخاب کردم اما همسر گرامی یک معجون سفارش داد و بعد هم یک سیب زمینی . من هم کمی مغزهای معجون و دوعدد سیب زمینی خوردم دلش نشکند!!!!!!!!!!

جمعه: وزنم را شنبه صبح اعلام می کنم.


پنج روز اول

دوشنبه

5/12

سه شنبه

6/12

چهار شنبه

7/12

پنج شنبه

8/12

جمعه

9/12

خواب

بیداری

2:45

6:30

2:30
7:15

1:00
7:20

12:00
8:00

2:30
8:30

صبحانه

دو ساقه طلائی (80)

کمی حلیم + کمی شکلات صبحانه

150 گرم شیر (92) + یک خرما (20)

یک خرما (20) و30 گرم پنیر (60) و 45 گرم نان(120)

یک خرما (20) و30 گرم پنیر (60) و 30 گرم نان(80)

میان وعده

سه لقمه نان و پنیر(150)+ یک ساقه طلائی یک خرما +نصف لیوانشیر(120)

کمی ته دیگ + چند(؟) قاشق شعله زرد

-------

یک خیار (25)ونصفه نارنگی(20) و یک برش کوچک کیک (100)

-------

ناهار

یک کاسه آش رشته

یک کفگیر پلو وقیمه

یک کاسه لوبیا (300) +1/4 نانباگت(150)

یک تخم مرغ نیمرو (120) + 100 گرم ماست(55) + 20 گرم نان (60)

یک کفگیر برنج (250) + 150 گرم ماهی (250)

میان وعده

یک آدامس

دو خیار

150 گرم شیر (92) +یک شکلات(70)+ یکنارنگی(30)

------

یک سیب ( 80)

شام

کمی آش + کمی گل کلم بخارپز

یک لیوان شیر + یک شکلات

60 گرم نان (160) + 30 گرم پنیر (60) + برش کوچک کوکو(150)

یک لیوان شیر (110) + یک خرما (20)

کمی مرغ پخته (200)+ یک کفگیر عدس پلو (250) + 100 گرم ماست (55)

میان وعده

یک ساقه طلائی

دو نارنگی

نارنگی (30) نصف پرتقال (30)

یک لیوان آب انبه آناناس + کمی مفز پسته و بادام (500)

--------

پیاده روی

ورزش

30 دقیقه
..........
...........
..........

90دقیقه
70 دقیقه شنا 60 دقیه یوگا

120 دقیقه


------
90 دقیقه شنا

مایعات

نمی دانم

نمی دانم

7 لیوان

6 لیوان

8 لیوان

مکملها

(مولتی، فولیک)

+
+

+
-

+
-

+
-

+
_

کالری دریافی

؟

؟

1175

1300

1240

ملاحظات

نذری پزون بودم

نذری پزون بودم

مولتی ویتامینم تمام شده باید بخرم


دو روز است که زیاد می خورم

10 comments:

Anonymous said...

afarin narsis jun...motmaen hastam mituni....movafagh bashi...
mamnun ke behem migi kojahai rezimam dorost nis.

Anonymous said...

طرز پخت یه شاهکار اسفناجی رو نوشتم.
نفس کش هم می طلبیم!
من که اراده کردم شاگرد اول بشم! در همین راستا همین الان یه رولت خوردم!

Anonymous said...

سلااااااااااام خانوم نارسیس جونم
وای تبسم چقد ذوق کرد از این جدول خوشگلا دید
اصلن میدونین معلم فیزیکا همیشه برندن:دی
میگما اصنم چرا جدولتون ناقصه؟؟؟

Anonymous said...

میگما نارسیس خانوم جون بجای ستون کالری خروجی بهتر نیست نوع ورزشتون رو بنویسین؟اخه واقعا فکر میکنم نمیشه دقیق حساب کرد راستی یه کامنت گذاشتم انارستان خلاصه ی کامنت بچه هاست در مورده ورزش های اینتروال و تاثیر گذاری بر چربی سوزی یکمی طولانی شده ولی فکر کنم بخونین به دردتون بخوره
کلا یه خلاصه از یکی از پستهای قبلیه انارستانه

Anonymous said...

سلاام
نه امروز که خیلی بد نبوده؟اصلا فکر نکنم بالای 1200 بشه میشه؟اصلنم جدولتون رو خوب پر نکردین تبسم نمیتونه حساب کنه(خجالت)(یه عالمه)
وای خانوم نارسیس جونم تبسم انقد خستس تا الان ساعت 7 شب کلاس بودم
راستی شما الان دارین کدوم مبحث رو تدریس میکنین؟؟من ماه ابان همه ی مباحث کتاب رو تموم کرده بودم:دی
یعنی به عبارتی 3 فصل اخر و نصفه ی فصل دوم رو بدون معلم خوندم:دی
با این که اینجام ولی واسه محک زدن خودم گه گداری تستهای مبتکران رو میزنم خدا رو شکر همیشه یا همش درسته یا یکی دو تا غلطه دیگه بیشتر نمیشه(دیگه علاقس دیگه نارسیس خانوم جون)

Anonymous said...

salam narsis jan nazratun ghabul....
nush junet khanumi...dige akhar rah rezimi azizam...movafagh bashi

Anonymous said...

زیاد نبوده که

Anonymous said...

نارسیس جونم
چهارشنبه ترکوندیا (ورزشو میگم)
راستی چرا امروز آپ نکردی ؟

Anonymous said...

kheili jalebe veblogetoon. man ha m ettefaghan dar hale rejim hastam va harruz varzeshgah miravam. ajab barnameye ghazaii jalebi darid. dost daram bishtar ba shoma ashna besham. va bishtar raje be kaleriha sohbat konim!! intor ke fahmidam ma taghriban ham vazn va ham sen hastim.email addresse mad ast: nazaninraouf@gmail.com agar dar facebook (www.facebook.com) ham ke bashid man onja account daram.
movaffagh bashid,
nazanin.

نارسیس said...

ممنون نازنین جان .من از facebook فعلاً استفاده نمی کنم. ایمیل من narccissdiet@gmail.com است.