Sunday 25 January 2009

یک درخواست عمومی

دو سه نکته می خواستم بگویم:
اول اینکه دو سه نفر از دوستان لطف کردند، بهم سرزدند ولی امکان نظر گذاشتن نداشتند، نمی دانم مشکل چی بوده ؟ من با دو سه تا سیستم امتحان کردم ، مشکلی نداشت . لطف می کنید نوع اشکال را برایم یا در این آدرس و یا با اجازه انار خانم درنظرات انارستان بنویسید، ببینم مشکل چیه؟
دوم اینکه اگر دوست دارید جدولها را ببینید، باید رویش کلیک کنید.
سوم اینکه نمودار تغییرات وزنم را این گذاشتم، نگوئید 5-6 کیلو کم کردن که این حرفها را نداره، خیلی ذوق کردم.
چهارم اینکه ( قرار بود دو سه تا باشه) اینو بعداً می گویم، راجع به تغییر سایزم بود. فعلاً ظرفها صدا می زنند مرا!!!!!!!!

5 comments:

Unknown said...

نارسیس جون به نظر میاد برنامه ی غذایی ات خوبه منتها چیزی که توجه من رو جلب کرد ساعت خواب ات هستش که خیلی دیر می خوابی و نسبتا زود هم بیدار می شی. همونطور که می دونی خواب کامل هم یکی از اون مقوله های لایف استایلی هستش که روی کاهش وزن هم اثر داره. اگه بتونی زودتر بخوابی خیلی بهتره. ورزش هم که به اندازه ی کافی انجام می دی منتها شاید بد نباشه که به قول دوستان اینتروالش کنی و هر از چندی و برای دقایقی با سرعت بالا انجام بدی تا اثردهی اش بیشتر و بهتر باشه.
ببخش که این روزها من سرم شلوغه و باید این تز رو تحویل صحافی بدم و چون سیستم آموزشی شون کاملا متفاوت با ایران هستش در نتیجه درست مثل این حالت هستش که بعد از دفاع باید بشینم از اول تز رو بازنویسی کنم و نظرات ۵تا استاد دیگه رو هم لحاظ کنم. ضمنا من الان مقطع پی اچ دی رو پشت سر گذاشتم(البته وقتی که تز رو راهی صحافی کنم). امیدوارم که تو هم بتونی با خیال راحت دوران درسی ات رو پشت سر بذاری و شاد و موفق آماده ی نی نی آوردن که هدف اصلی کاهش وزن ات هستش بشی
روز خوب و شادی در پیش رو داشته باشی خانوم گل

Unknown said...

راستی یادم رفت بنویس که این دستور سوپی که نوشتی به نظر خیلی خوشمزه و رژیمی میاد باید توی فرصت مقتضی درستش کنم. ضمنا نمی دونم منوی سه شنبه ها رو دیدی یا نه(توی وبلاگ انار اون بالا باید کلیک کنی) اونجا بچه ها دستورات غذاهای رژیمی شون رو اگه دوست داشته باشن می ذارن تا همه بتونن سرجمعش رو اونجا ببینن و استفاده کنن. تو هم اگه بخوای و با توجه به اینکه هر بار به همراه دستورات خوشمزه ات عکس هم می ذاری٬ دستور و تهیه و عکس رو (اینهایی که تا حالا قبلا توی وبلاگ خودت گذاشتی) رو برای آزی با ایمیل بفرستی تا اون یواش یواش اونجا پابلیش کنه. حالا فکر کن و اگه دوست داشتی با آزی هماهنگ کن
به هر حال چه اینجا و چه اونجا ما از دستورات خوبت بهره خواهیم برد

Anonymous said...

سلام نارسیس جون وااااااااااااااااااای تبریییییییییییییییک میگم گلم
چی ؟؟؟5_6 کیلو خودش کلیه
فوق العاااااااااااااااااده ای نارسیس خانوم
بگو ببنیم>؟چقد مونده تا به هدفت برسیو ما بیایم اینجا تشویقت کنیم هان؟؟؟؟؟؟
گلم خدا رو شکر من هر جا مشکل کامنت گذاشتن داشته باشم اینجا ندارم
وااااااااااااااااااای که کلی خوشحالم 5_6 کیلو کم کردی برم جدولتو ببینم میام

Anonymous said...

چرا یک شنبه مولتی ویتامین نخوردی خانوم گل؟؟؟؟؟
حالت چرا خوب نبود ؟؟؟حل شد؟؟؟
ولی در کل برنامت خیلی منطقی و خوب بود خانومی
فقط یه سوال کالری روز ها رو حساب میکنی؟؟؟یا دکتر بهت رژیم داده و اونو رعایت میکنی؟؟؟؟

Anonymous said...

نارسیس جان ، چند کیلو هم خوبه که . بابا من از فروردین تا حالا همش 8 کیلو لاغر شدم کلی هم خوش خوشانمه :دی