Saturday 24 January 2009

هفته پنجم


شنبه زمان نمایش نامه اعمال من است.

یک سوال این فرم جدول گذاری اصلاً خوب است؟ کسی تا به حال راجع به آن نظری نداده است. بلاگر امکان جدول گذاری نمی دهد من هم نمی خواستم وبلاگ جدید ایجاد کنم . پس جدولم را پس از تایپ به صورت عکس در می آورم و اینجا می گذارم . این کار به نظر من بهتر است ، چون اگر کسی دوست داشت روی آن کلیک می کند و می بیند واگر نمی خواست راحت رد می شود.به نظر شما چطوره؟

توضیحات این هفته:

1. بدیهی بود که با این همه کار سر پیاده رویهایم یک بلائی می آمد که آمد ، البته دو روز اصلاً انجام ندادم و بقیه روزها حتی کم انجام دادم. مشکل دیگر زانو درد داشتن بود که به تجویز گرامی همسر کمی از شدت پیاده روی کم کردم و بهتر شد.
2. خیلی هفته خوبی نبود اما می توانست بدتر باشد پس در مجموع از خودم ناراضی نیستم.
3. انتظار کاهش وزن زیاد نداشتم. وزن شروع هفته ام 64.9 و در پایان هفته 64 بودم. (البته وزن شروع هفته ام به خاطر همان تغییرات هورمونی زیادبود.)
4. تصمیم داشتم تا کم کردن 10 درصد اولیه ام که حدود 50 درصد کاهش وزن دلخواهم می شد ، هفته ای یک کیلو کم کنم ، که تا الان یک کیلو عقب هستم.
5. روند کاهش وزنم در 65 کیلو کند شد اما متوقف نشد، من تا این لحظه از نظر خورد و خوراک فشار زیادی به خودم وارد نکردم، به
نظر کارشناسانه شما نیاز مندم. آیا لازم است شدت برنامه ام را زیاد کنم.یعنی به جز پیاده روی ورزشی مثل شنا را شروع کنم؟ میزان کالریم رو کمتر کنم؟ و .................

2 comments:

Anonymous said...

سلام نارسیس جون
به نظر من که فوق العادس
منم همیشه جدولت رو نگاه میکنم
فقط اولا نمیدونستم میشه بزرگش کرد
نارسیس جون میزان کالری مصرفیت رو هم تو جدولت مشخص کنی راحت تر تو کارت فو ضولی میکنیم و نظرمون رو میگیم

Anonymous said...

وای منم عاشق سوپ رقیقم
بعضی وقتا هوس اوناییش رو میکنم
که دیگه هیچی توش نداره فقط طعمه
مامانم یه دوست داشت اینجوری درست میکردولی مامانم به قول تو از اون سوپ اش شده ها دوست داره
دوستش هم واسمون جد میکرد
خب نارسیس جون حتی بدون احتساب اینک حالت خوب نبوده هم واقعا هفتت خوب بوده
میدونی تجربه میگه هر چی کم کم /کم کنید
از اون طرف هم با نا پرهیزی کم کم برمیگرده نه یوهو
موفق باشی دوست جون