Saturday 27 December 2008

هفته اول




1. بد جنسی کردم هفته دوم رژیم را هفته اول گرفتم. وزن در شروع هفته حدود68 و در پایان هفته حدود 67 . حدود را به خاطر این می گویم که من وزن صبح ناشتا را در شنبه هر هفته محاسبه می کنم ولی در طول روز بیشتر می شود.
2. این که در این لیست خوردن روغن زیتون را هم گذاشته ام خودتان حدس زده اید برای رفع چه مشکلی است . تجربه شخصی من می گوید خوردن مداوم روزی حداقل یک قاشق روغن زیتون این مشکل را تا حدی کم می کند.
3. هنوز ترازوی دقیق آشپزخانه ندارم . منظورم از یک لقمه همان یک کف دست نان است.
4. من مدتهاست پیاده روی می کنم اما وزنم زیاد می شد اما در این دو هفته کمی کم کردم.
5. به دلایلی نمی خواهم از نظر تغذیه به بدنم فشار زیادی وارد کنم ، لطفاً اشتباهاتی را که در این برنامه می بینید، بهم تذکر دهید.
پیوست:

من برای گذاشتن جدول در اینجا کلی دردسر داشتم از word مستقیم نمی آمد وآنرا به صورت عکس در آوردم که باز هم زیاد جالب نیست.کسی اگر راه حل بهتری دارد کمکم می کند؟

No comments: